1 Şubat 2015 Pazar

Bitaneciğimin dinazor temalı 2. yaş günü

Anne oğul dinazorlu kombinimiz
Pastamız
Dinazor yumurtaları, kemikleri ve dinazor tırnağı cipsler :)
Diğer hazırlıklar... Her şeyi çerçeve de dahil keyfekeder diye bir blogdan çıktı alarak dizayn etmeye çalıştım. Biraz yorucu oldu ama değdi... fazladan para da vermemiş oldum ;)
Vee doğum günü çocuğu sahnede :) dinazor kuyruğunu partipazar.com dan patikleri de h&m den aldim.
Çok güzel bir gündü. Biricik oğlumun 1 yaş daha büyümesini zevkle keyifle kutladık. Eti puftan kardan adamları yüreği güzel dostlarım Aydan Danacı ve Gözde Numan Göktaş yaptılar, ayrıca meşhur brokoli salatasıyla Burcu Yılmaz ve ekmek tatlısı ile Derya Esmeray Akyürek ve yine trufflarıyla Aydan Danacı masamıza renk ve lezzet kattılar. Ellerine sağlık canlarımın, hepsine teşekkürlerimi sunuyorum burdan. Canım oğluma da sağlıklı, huzurlu ve mutlu nice yaşlar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder